Shop Mobile More Submit  Join Login
An Old Friend by Nestly An Old Friend by Nestly
Nestly: Aero and Miles have known each other since they were babies, since their parents are close. Although they're preeeetty different, personality wise, they've always been good friends. Oh, and if anyone doesn't recognize Aero here, it's because he got a hair cut! My buddy ~ticticai revamped him finally! fav.me/d6cft55
Miles has always been a quiet book-worm, while Aero has so much obnoxious energy that he usually devotes it to sports and outdoor activities.
If you don't believe me that they've been together since they were little, check out this ancient drawing I did 7 goddamn years ago! nestly.deviantart.com/art/Mile…

------------
Caption Contest!

Because I wanted to try something fun, I'm holding a caption contest for this picture! Here's how it works:

ENTRIES:

1.) Comment separately your caption! (If you want to comment on the picture, please use a different comment)
2.) Copy and paste THIS at the top: <u>CAPTION</u>
3.) Enter your caption! You can use quotes like Aero: (green dragon) Check this out! Miles: (orange fox thing) Really Aero? <--However you want! Just be funny!

VOTERS!:

1.) Reply to a caption you want with: VOTE!
2.) Only one vote per account!
3.) You can ask your friends to vote for you and/or participate!

WINNER:

Winner receives 100 POINTS!! (If I get 10 entries or more)

Contest ends July 20th!

Maybe it will get some fun going on- maybe no one will care to do it, who knows. Worth a try! Have fun guys!!


Sorry! No one voted! (And hardly anyone entered anyways, but) Next time you'll have to get more people to participate! ;]
Lol, I knew it was a dumb idea, but oh well, I tried!
Add a Comment:
 
:iconmiyukiwolf:
MiyukiWolf Featured By Owner Jul 14, 2013  Student Artisan Crafter
aww this is cute! ^c^
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :]
Reply
:iconteavian:
Teavian Featured By Owner Jul 12, 2013   Digital Artist
Oh shoot that older picture is in my favorites! I forgot it was in there, haha!

I remember Aero too! They're both really cute.
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
WOOOW really? xD You win some major kudos for having watching me that long. Jeeze.

Aww thanks. Aero is so silly. x)
Reply
:iconteavian:
Teavian Featured By Owner Jul 15, 2013   Digital Artist
 Yeah! Think I followed you in late 2005.
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
That is insane. xD Same year I started on DA! ... soooo long ago....
Reply
:iconteavian:
Teavian Featured By Owner Jul 19, 2013   Digital Artist
Haha yeah!
Reply
:iconwolfdude11:
Wolfdude11 Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
That's all I got. I'm tired. *Falls asleep here*
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol, s'all good! xD
Reply
:iconwolfdude11:
Wolfdude11 Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
CAPTION
Aero: This is it! We're gonna travel further than anyone ever did, my friend!
Miles: Yeeeeeeaaahhhhhh...... What do you mean we...?

Reply
:iconsandyrinky:
sandyrinky Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Miles looks like a super chill dude c: I'D HANG OUT WITH HIM 8D
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
He's kind of a shut in, lol. xD But chill, sure, yeah. I'd hang out with him too, but I'd probably annoy him. 8(
Reply
:iconhellfirehound:
hellfirehound Featured By Owner Jul 11, 2013  Student General Artist
Ugh, goodness, I really need to draw Miles one of these days. He's too awesome.
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
;A; ...!! That would be amazing.~ I'm glad you still like him. <3
Reply
:iconhellfirehound:
hellfirehound Featured By Owner Jul 11, 2013  Student General Artist
Are you kidding? :P He's always been one of my faves. <3
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awww. <:3
Reply
:iconfivenickels:
fivenickels Featured By Owner Jul 10, 2013
CAPTION

Aero: I got my nails did!
Reply
:iconpandagin:
pandagin Featured By Owner Jul 10, 2013
oh woah.
oh. woah.
Aero. I like this new design. He's got ears, haha XD
also the lighting on this is reeeeeall nice @w@
i can never shade anything properly lol :'D
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Little dragon ears! Haha. I like that my friend came up with that. We were discussing how he didn't really have ears at all before. xD
Awww thanks so much for noticing that. I worked way too long on the shading. I'm usually too lazy to do pictures like this. xD
Reply
:iconlittlekelly:
littlekelly Featured By Owner Jul 10, 2013  Student General Artist
CAPTION
Aero: Look at all these people, just lookin' at us! We're gonna be famous!
Miles: Eh heh heh.. yeah..
Reply
:iconsteelrazorclaw:
SteelRazorClaw Featured By Owner Jul 10, 2013
And so, I gladly accept my last-place ranking in this trial. No applause are necessary. =P
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, hey, as long as you entered, I'm happy! :3
Reply
:iconsteelrazorclaw:
SteelRazorClaw Featured By Owner Jul 10, 2013
"...And then I punched Jose Conseco in the gonads. And that's why I woke up in bed next to your hawt Czech second-cousin! 8D"

"...Dude, I just asked if you wanted some goddamned pizza! D8"
Reply
:iconblue-horizons23:
blue-horizons23 Featured By Owner Jul 10, 2013
CAPTION

Aero: Dude! I have five fingers!!
Miles: You don't say..... -_-
Reply
:iconquiteelusive:
QuiteElusive Featured By Owner Jul 10, 2013  Student Digital Artist
Awww, I missed these guys :D Aero looks so cuuuuute! Also, I don't remember if I mentioned this before, but I love Miles' little peach fuzz C:
It looks like no matter what physically changes about them, their relationship will always stay the same XD
Reply
:iconnestly:
Nestly Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hahah, thanks Kentara! (btw, do you prefer to be called something else? It's just what I've always called ya. xD)
Awww you like his stubble? I was torn about whether to add that or not, but it actually kinda suits him.

Pretty much. XD An old friend is a good friend.
Reply
:iconquiteelusive:
QuiteElusive Featured By Owner Jul 10, 2013  Student Digital Artist
No problem! (Also I prefer anything. My real name doesn't have a mini-version of itself, so any nickname is welcomed)
I think it's adorable on him. :D

Very true!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1500 × 1072




Details

Submitted on
July 10, 2013
Image Size
1.3 MB
Resolution
1500×1072
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
537
Favourites
23 (who?)
Comments
27
Downloads
0
×